خدمات پس از فروش
شرکت قدیر خود را ملزم به ارائه خدمات بهتر پس از فروش در سراسر ایران می¬داند. به همین دلیل ایجاد نمایندگی و آموزش های تخصصی برای پرسنل در شهرستان ها علاوه بر تهران مورد توجه بوده است. نمایندگان قدیر در حال حاضر در شهرهای تبریز، اصفهان و تهران مشغول فعالیت هستند. شرکت قدیر با توسعه سیستم دیجیتال برای ارتباط از راه دور با کوره های القایی و سیستم های کنترل خود، امکان عیب یابی دستگاه های خود را از راه دور فراهم نموده است. با اتصال کوره القایی به اینترنت، این امکان فراهم می شود تا سیگنال های کوره از راه دور دریافت شوند. کارشناسان قدیر از طریق بررسی این سیگنال ها، عیوب کوره القایی را تشخیص داده و با استفاده از تکنیسین های محلی حاضر در کارخانه مشتری، اقدام به سرویس کوره می نمایند. زمان کوتاه تا ارائۀ خدمات، خدمات 16 ساعته آنلاین، روابط صمیمانه با مشتریان از دیگر ملاحظات گروه قدیر است. بعد از نصب و راه اندازی، فعالیت های زیر انجام میشوند : • آموزش پرسنل فنی مشتری برای بهره برداری صحیح • آموزش پرسنل فنی مشتری برای نگهداری صحیح • تنظیم زمانبندی برای بازدیدهای دوره ای در سایت مشتری در یک بازۀ 3 ماهه
